HTML

Bejegyzések

Utolsó kommentek

  • ISTipp: Szervusz ! Nem tippmixes kérdésem lenne; Jól vágod a programozást a lottón, tudnál benne segíteni??! Köszi; Szerintem egyszerű példákkal bemutatható lenne amit itt elkezdtél, mert a számok majd ... (2012.08.27. 12:18) Oddsból esélyek?
  • ISTipp: @lacoka6811: Szerintem nincs tuti meccs ahogy profi futballisták sem léteznek csak jól összeválogatottak, mert egy profi sosem hibázik :) Az 1,40-ig is kellene valami metodika, mert 10 egyforma szo... (2012.08.25. 13:07) 2012.08.23 pirkadat..
  • lacoka6811: Tegnap már nehezebb meccsek voltak ezért nem írt ki tippeket. Most hétvégén van pár tuti meccs na majd ma :))) (2012.08.25. 11:55) 2012.08.23 pirkadat..
  • lacoka6811: @ISTipp: 1,40-es szorzóig gondolod hogy,kell bármilyen metodika? Kiválasztasz 2-3 meccset és ha szerencséd van elkezdesz programról hülyíteni. (2012.08.25. 11:54) 2012.08.23 pirkadat..
  • ISTipp: @pezib: Akkor van vagy sincs metodika :)) ha program van rá írva akkor kell legyen, vagy azt eltakarja a program mint a lényeget a statisztika??!! Engem a Sparta Rotterdam kicsúsztatott pénteken, ... (2012.08.25. 11:06) 2012.08.23 pirkadat..
  • Utolsó 20

2012.08.23 pirkadat..

2012.08.23. 06:27 Imz

TippMix szelvényem mára:

1. szelvény: 038H + 043V, odds: 1.40 1400ft

2. szelvény: 038H + 043V + 042H, odds: 1.75 300ft

Tehát 1700FTot teszek fel.

Várható eredmények:

1. + 2.: (Mindkét szelvény nyer:) 2485Ft, ami 147%.

1.: (Csak az első szelvény:) 1960Ft ami 115%

0.: 0Ft

38 komment

Címkék: imz TippMix szelvénye

A bejegyzés trackback címe:

https://tippmixtippetakarok.blog.hu/api/trackback/id/tr624727092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ISTipp 2012.08.23. 13:57:37

Én nem tudok játszani tippmixen, fizikai oka van de "átolvasva" az újságot ajánlatod a Lazio, Maritimo, At Bilbao meccsekre fókuszál...ahol az említettek nyerni fognak.

A tippmix a Maritimo meccset 1,25 adja míg a többi irodák feljebb tették 1,31 odds-ig is...

este eldől.

Imz 2012.08.23. 14:27:42

Legjobb oddsok:
038H Betfair 1.21
043V Betfair 1.26
042H Betfair 1.37

Legrosszabbak rendre:
1,07
1,17
1,22

falconer 2012.08.23. 19:05:12

Szia Imz!

Érdeklődve figyelem az odds alapú tippelést!
Kérdés: hogy rendeled csapatokhoz az odds vizsgálatot? Hazai csapat hazai meccseinek visszamenőleges odds vizsgálatával? és ugyanígy az idegenbeli csapatnál? és melyik után mész? bármelyik kileng 70% felé? és ha a megajánlott odds ennél alacsonyabb, akkor is megjátszod?

Példa:
mai nap: izland: FH - KR. oddsok (kb 30 iroda odds alapján átlagok) 1,95-3,57-3,4

-utolsó 3 idényre nézve ezekkel az oddsokkal FH hazai meccsei: 19-7-2. (68%-25%-7%)
Ennek megfelelő oddsok: 1,47-4,00-14,00. Ugye ehhez képest a hazai 1,95 megéri statisztikailag.

-ugyanez KR idegenben: 6-8-15 (21%-28%-52%)
Ennek megfelelő oddsok: 4,83-3,63-1,93. Itt az x és a 2-es éri meg nagyon.
Kérdés: Akkor a 2 hogy jön össze? Melyik után megyek?

És erre hogy építek stratégiát?

Ja, a statok a cseh Trefik szoftver elemzéseiből vannak. Legjobb szoft a piacon.

Imz 2012.08.23. 19:21:33

"-utolsó 3 idényre nézve ezekkel az oddsokkal FH hazai meccsei: 19-7-2. (68%-25%-7%)
Ennek megfelelő oddsok: 1,47-4,00-14,00. Ugye ehhez képest a hazai 1,95 megéri statisztikailag."

Az idény statisztikáját nem érdemes nézni, én 2 hét után feladtam, mert 4-0 után lehet 0-4 lazán.

"mai nap: izland: FH - KR. oddsok (kb 30 iroda odds alapján átlagok) 1,95-3,57-3,4"

Tehát 43% - 24% - 26% (gyorsankb)
Itt nincs tuti tipp. Ha H-t mondanék, el kénemondanom, hogy 5/1-2x hibázik.
A stat meg mégtöbbet.

lacoka6811 2012.08.23. 19:34:35

Szia Imz!
Érdeklődve figyelem fejtegetésedet.
A hiba csupán az ,hogy a tippek amiket Lambert blogjában írtál a meccsek után írtad ,hogy jöttek.

A mai tippeket időben tetted ki.

Egy a bibi a kis oddszú tipekkel hogy BL forduló után volt olyan hétvége amikor nem kevesebb mint 9 meccs nem jöttL:AJAX,BAYERN,RANGERS,CELTIC,ROMA,KIJEV, HOGY CSAK 1 PÁRAT EMLÍTSEK EGY ILYEN BUKTA PEDIG MIN 2-3 SIKERES FOGADÁST VISZ EL A 147 % AMIRŐL ÍRSZ AZ VALÓJÁBAN CSAK47% MERT EGY 1,47 ODDSZAL A TÉT 47% NYERED..
Figyelemmel követem azért a tippjeidet mert kíváncsi vagyok,hogy hány nap lesz zsinórban...

Sok sikert ,

Lacoka

lacoka6811 2012.08.23. 19:36:22

@falconer: Szia !

Igazándiból csak max.1,30 körüli tippekkel operál.

Imz 2012.08.23. 19:49:29

Szia,

"Egy a bibi a kis oddszú tipekkel hogy BL forduló után volt olyan hétvége amikor nem kevesebb mint 9 meccs nem jöttL:AJAX,BAYERN,RANGERS,CELTIC,ROMA,KIJEV, HOGY CSAK 1 PÁRAT EMLÍTSEK EGY ILYEN BUKTA PEDIG MIN 2-3 SIKERES FOGADÁST VISZ EL "

Ez így van. De kérlek, ne kiabálj (nagy betűk).
Remélem idővel, amint ismertetem mind az 5 szintet, megérti mindenki, nem a natúr visszaforgatás a lényeg.

"A 147 % AMIRŐL ÍRSZ AZ VALÓJÁBAN CSAK47% MERT EGY 1,47 ODDSZAL A TÉT 47% NYERED.."

Kezdőpénzünk 100ft
Ha nyerünk 1.30al
Akkor lesz 130ftunk. Ez a befektetésünk 130%-a.
Amiről te beszélsz, az a nyers profit, és igen, az 30%..

"Figyelemmel követem azért a tippjeidet mert kíváncsi vagyok,hogy hány nap lesz zsinórban..."

Nem lesz 'zsinórban'.
Nem a hibátlanság a lényege. Ezt többször nem fejteném ki.
___________________________________________________________
Ha már mindenki ezt mondja egy kis elgondolkodtató, hátha kitisztul

ButaLogika1:

Legyen 100 nap, minden nap megrakunk egy 1.20-est ami 1*1.20-1,5 = 80,8% esélyű.

Mit jelent hogy 80,8%? Az hogy ebből a 100 meccsből, ~80 nyer, 20 bukik. (Vagy 100.000ből 80.800 nyer és 19.200 bukik, de lényegében 5ből 1bukik.)

Ezt többször nem fejteném ki. Köszönöm.

lacoka6811 2012.08.23. 21:17:02

@Imz: 80 tipp bejön(100 ft-os tétnél)= 1600 ft profit.
20 meccs elmegy 2000 ft bukta.tehát nulla profit...

falconer 2012.08.23. 21:20:54

Szia Imz!

Köszi, de nem válaszoltál a kérdéseimre!
Az izlandit csak példaként említettem, nyilván írhattam volna 1 olyat is ahol 93% az esély. A lényeg, hogy az ilyen meccset is szerintem csak akkor érdemes megjátszani, ha ilyen esélyhez pozitív várható érték társul, vagyis olyan odds.
Az, hogy azt mondod, hogy nem az idény statot kell alapul venni, kicsit tág megfogalmazás, mert valamilyen múltbeli eseményt (meccseket) alapul kell venni, hogy meghatározd az esélyeket.
Akkor kérdezem megint, mik ezek?
Persze, hogy lehet egy 4-0 után 0-4 a következő fordulóban, de a 80,8% esély épp azt jelenti, hogy 10-ből 8szor csak nem lesz, és csak 2* lesz bukó.

Tehát akkor nálad csak az van, hogy oddsok esélyekké számítás és ennyi? Hogy dől el, hogy melyik 70% fölötti lesz kiválaztva?
Vagy tökmindegy mert 100-ből 70* jön, és csak 30 bukó hosszútávon?

lacoka6811 2012.08.23. 21:21:26

@Imz: Hát ezt ne is fejtegesd mert téves:)))

lacoka6811 2012.08.23. 21:24:33

@falconer: 30 bukó az totál csőd,ilyen oddszú tipekkel

falconer 2012.08.23. 21:30:47

@lacoka6811: Szia!
Persze! Erről beszélek, hosszú távon 1,20 oddssal bőven 80% feletti találati arány szükséges. Az a baj, nem hülyék a fogadóirodák, a hosszútávú esélyeknek megfelelő oddsok helyett alacsonyabbat adnak.

lacoka6811 2012.08.23. 21:34:36

@Imz: Az elején mindenki a tuti tippekkel (kis oddszokkal)játszik aztán egy idő után rájön,hogy legjobb esetben egy helyben toporog,nemhogy profit legyen hosszú távon:)))

Imz 2012.08.23. 21:35:39

Megint olyanokat feltételeztek, és magyaráztok, amit senki sem mondott.

"@Imz: 80 tipp bejön(100 ft-os tétnél)= 1600 ft profit.
20 meccs elmegy 2000 ft bukta.tehát nulla profit..."

Ki mondta, hogy egyesével meg lesznek rakva egyező alappal? SENKI.

"Az, hogy azt mondod, hogy nem az idény statot kell alapul venni, kicsit tág megfogalmazás, mert valamilyen múltbeli eseményt (meccseket) alapul kell venni, hogy meghatározd az esélyeket. "

Én ezekkel nem vesződök, 10.000 ember dolgozik ezen, meg még vagy 100.000 tippje, megérzése, információi, és milliónyi adat eredménye egy egy ilyen odds hármas. Ha valaki azt feltételezi, hogy ezt az egészet pusztán egymaga felül tudja definiálni, attól kéretik befogni.

"Tehát akkor nálad csak az van, hogy oddsok esélyekké számítás és ennyi? "

Ezt senki sem mondta, de találjátok ki ezt is.

Szerintem letiltom a kommenteket, ha csak az alaptalan gyanúsítgatás megy, úgy hogy semmit sem mondtam ezzel kapcsolatban.
Könnyű leszólni, úgy hogy még azt sem tudod miről van szó :D

Imz 2012.08.23. 21:36:30

Na meguntam, itt van 1400 szelvény előttem, 3 hónapra visszamenőleg, lefényképezzem? Elküldjem postán?

Jahogy általában, ezmegaz. Deokosvagy.

lacoka6811 2012.08.23. 21:36:41

@falconer: Az vicc,hogy nem vesz figyelembe statiszitikát, egymás elleni eredményeket és pillanatnyi formát:)))

Imz 2012.08.23. 21:39:34

@lacoka6811: És ezt megint honnan veszed?
Szerinted a top30as fogadó iroda csak úgy tippel? jahogy az ő eredményeiket használom.

Ehh..

falconer 2012.08.23. 21:43:09

@Imz: Szia! Részemről senki sem mondott semmi leszólót, kár belemagyaráznod :) Ha megfigyeled a kérdőjeleket a mondataim végén, rájöhetsz, hogy csak kérdeztem.
Mivel még nem fejtetted ki az elemzésedet, engem meg érdekelne.
Remélem kérdezni még szabad? :)

falconer 2012.08.23. 21:47:13

Üdv!

Nem megsértődni, meg személyeskedni kellene, hanem leírni, hogy miről is van szó, ha már belekezdtél.
Bocs, hogy a gyökér kérdez mester! Jó termelést! Üdv!

Imz 2012.08.23. 21:50:26

Bemásoljam a java kódot? vagy elég pszeudo kódban?

Inkább részletenként megosztom, és ezek az építőelemek. Kb 10 fontosabb elem van, ebből 1 csak az hogy hogyan konvertáljunk oddsból %-os esélyeket gyorsan. Ennyi. kész. pont.
Hogy mely helykről jöjjön az odds, az megint egy másik elem.
Az, hogy a profit hogy kerül vissza, hogy osztódik, az megint egy hosszabb.
Megmégvagy..

falconer 2012.08.23. 21:54:57

@Imz: Nyugi Imz!

Semmi másért nem írogattam csak a kíváncsiság vezérel, mert vagyunk 1 páran, akik már annyi mindent kipróbáltak a fogadás berkein belül, és persze, hogy vevők vagyunk (vagy legalábbis én magam) minden új ötletre annyi bukta meg sikertelenség után.
Persze, gondolom sok összetevős a történet. Csak tényleg érdekelnek az alapok ezért kérdezgetek.

Imz 2012.08.23. 22:15:10

Igen, de mivel muszáj kevés pénzről indulni, így még sok kérdés nem 'létezik, ezen a szinten, és a stratégiánk is a legtámadhatóbb állapotában van. Egy tőkénk van, és nem szeretnénk többet "költeni rá".
Itt az elején puszta szerencse, de később már lehet bátrabban fogni a dolgokat. De mondom, ahhoz pénz kell.

Ígérem, ahogy megy az egész, esetleg növekedik, akkor folyamatosan foltozom be a történetet.
De könyörgök, egy nap volt, egy ab meg egy abc szelvény volt kirakva. Ennyi.
De ilyenkor úgy elmegy a kedvem az egésztől..

Imz 2012.08.23. 22:20:43

Vagy 1500ért rakjak meg 30as szorzóval, és vagyigen vagynem? Mint írtam, itt úgy játszunk, hogy nem teszünk hozzá az előre megszabott "bank"hoz.

pezib 2012.08.23. 22:38:33

@Imz: Sok a "fehér folt" a a nagyon rövid kezdésben , ismertetőben....nem biztos nem látják amit Te látsz..csak máshogy:) nem Veled és az elgondolásoddal van bajuk , SŐT semmivel nincs bajuk csak próbálják megérteni és értelmezni a leírtjaidat . Nem a hibát keresik , hanem a megoldást pont. Ehhez viszont hozzá kell szoknod , ha már blogot nyítottál:) Lesznek itt még hülyék akik verik magukat hogy akkor miért irogatsz itt ha olyan k..wa jol megy a tippelés...Neked kell szűrni kivel érdemes "beszélgetni , segíteni....mert hogy az ilyen dolog elindítása a segítésről szó....szerintem. Csináld csak tovább! , de ne vedd támadásnak rögtön a kérdéseket

Imz 2012.08.23. 22:55:54

Viszont igazuk van, ha megy, akkor miért akarom én ráeröltetni az emberekre. Hülyevagyokén? :)

pezib 2012.08.23. 22:59:37

Ennyi....eröltetni ugyse lehet.....aki követ követ aki nem az meg nem

pezib 2012.08.23. 23:02:58

Tegnap pipa..mai pipa....a metodikát akkor is követelni és fürkészni fogják sokan

ISTipp 2012.08.24. 10:59:31

@Imz: Az általad írt java kódot JBuilderben megnézném :)) ha véletlenül egyben is kapható, de aligha eladó!

A tippeket mindég 2 szelvényre szeded é tét arányosan játszod őket meg... de várom a mai napra a tippeket ha még nem lesz késő meglátnom és alkalmaznom.

Imz 2012.08.24. 11:10:41

"A tippeket mindég 2 szelvényre szeded é tét arányosan játszod őket meg..."

Egy kurva nap ment le, ebből kéretik nem tippelni az egészre. és Igen, mert 1700ftot nem tudok szétszedni 200 felé. Ezvan. Kövezzetek.

A mai tippeket megraktam, de már nem teszem ki előre, majd utólag, szelvények képével.
Bocs, csak elment tőle a kedvem, sok troll csesztet.

lacoka6811 2012.08.24. 13:30:26

@Imz: A sok troll csak azért csesztet mert a példák amiket írtál nem állják meg a helyüket.A tippeid viszont annál inkább:))).
Egyenlőre elég homályosan fogalmazol de további sok sikert.

Imz 2012.08.24. 13:33:46

@lacoka6811: Mi nem állja meg a helyét? Még szinte semmit sem írtam.

Ezek csak építő elemek, és a többi elemet még nem tisztáztuk, akkor miért pont AZT kell lehúzni, amiről még szó sem volt? Na ezen húztam fel magam...

Imz 2012.08.24. 13:35:57

Megjegyzés:

Más nyelvterületen, is kiírtam, és mi volt a reakció?
2. nyerési nap után többen is utaltak pénzt, mert hogy ennyit meg annyit nyertek, és legalább egy kis részét fogadjam el cserébe.

Azért itt a különbség.

Imz 2012.08.24. 14:05:26

"Egyenlőre elég homályosan fogalmazol de további sok sikert."

Erről egy idézet jut eszembe.

"Egyenlőre a gyilkosod fog felvágni, mielőtt kivisz az erdőbe. A szó amit keresel: Egyelőre."

ISTipp 2012.08.25. 11:06:43

@pezib: Akkor van vagy sincs metodika :)) ha program van rá írva akkor kell legyen, vagy azt eltakarja a program mint a lényeget a statisztika??!!

Engem a Sparta Rotterdam kicsúsztatott pénteken, pedig becsukott szemmel tettem H az 1,20.

lacoka6811 2012.08.25. 11:54:02

@ISTipp: 1,40-es szorzóig gondolod hogy,kell bármilyen metodika? Kiválasztasz 2-3 meccset és ha szerencséd van elkezdesz programról hülyíteni.

lacoka6811 2012.08.25. 11:55:20

Tegnap már nehezebb meccsek voltak ezért nem írt ki tippeket. Most hétvégén van pár tuti meccs na majd ma :)))

ISTipp 2012.08.25. 13:07:39

@lacoka6811: Szerintem nincs tuti meccs ahogy profi futballisták sem léteznek csak jól összeválogatottak, mert egy profi sosem hibázik :)

Az 1,40-ig is kellene valami metodika, mert 10 egyforma szorzóból az igen jót kellene kivenni, már maga hogy ritkán nyúljunk mellé... elvégre pénzre megy a játék.
süti beállítások módosítása